Opinia użytkownika: Dariusz_524
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Obsługa kawiarni jest bardzo miła i sympatryczna. Na zmianie były dwie pracownice. Jedna z nich obsługiwała klientow przy kasie i wydawała klientom zamawianer produkty. Druga natomiast zmywała naczynia, później wycierałą blaty stolików. Pracownice miały na sobie czarne koszulki w stylu polo, na których przypięte były identyfikatory. Miały na sobie różniew długie, czarne fartuchy. Przede mną zamówienie składały dwie osoby. Wczasie oczekiwania na swoją kolej zauważyłem, że jest jakiś problem z terminalem do płatności kartą, co bardzo wydłużało obsługę. Uważam, że podczas, gdy kolejka jest dłuższa, obie panie mogłyby obsługiwać klientów. Np. jedna z nich obsługuje przy kasie, a druga przygotowuje i wydaje zamówienia. Pani przy kasie obsłużyła mnie bardzo miło. Do mojego zamówienia, czyli Rożka Firmowego zaproponowała mi kawę lub koktajl. Zamówiłem kawę, po czym otrzymałem specjalny kupon. Na kuponie zbiera się pieczątki za każdą zakupioną kawę. Jeżeli uzbiera się osiem takich pieczątek klientowi należy się kawa gratis. Obsługująca mnie pani wydała mi spontanicznie paragon, wcześniej powtarzając moje zamówienie. Reszta została wydana prawidłowo. Zamówiony przeze mnie deser wyglądał tak jak na zdjęciu prezentującym produkty w kawiarni. Kawa była gorąca i smaczna. Blaty stolików i szyba, za którą znajdują się lody były czyste. Podłoga również. Wystrój zachęca do odwiedzania tego miejsca. Produkty wyglądają na świeże. W lokalu był wyeksponowany plakata "Jesienne nastroje" z aktualnymi promocjami. Obsługa w tym miejscu jest zachęcająca do ponownych odwiedzin.