Opinia użytkownika: Agnieszka_2680
Dotycząca firmy: Pulsar
Treść opinii: Po pierwsze schludnie wyglądająca obsługa. Miły, uśmiechnięty personel, który już swoją osobą buduje dobry wizerunek i kontakt. Chciałam aby przedstwiono mi możliwie najkorzystniejsze pakiety telewizyjne, przeprowadzono ze mną krótki wywiad jaka telewizja mnie najbardziej interesuje, jakie programy najczęsciej oglądam ja, jakie programy oglądają najbliżsi, czy mam dzieci, które oglądają bajki. Dostałam Informacje na temat dostępności kanałów przez cały czas a nie tylko np. promocyjnie 3 miesiące cały pakiet jest dostępny a po 3 miesiącach połowa kanałow jest zakodowana. Jasno i rzetelnie, nawet kilkakrotnie powtarzanie warunków umowy, aby nie było zdziwienia podczas otrzymania faktury. Chciałabym aby personel również poinformował mnie o możliwościach zmiany pakietu na mniejszy w przypadku gdy zauważymy, że nie wykorzystujemy tego pakietu tak jak na początku zakładaliśmy, długości umowy. Spokojny, życzliwy ton wypowiedzi, profesjonalne podejście do klienta, mówienia a nie czytanie o pakietach to podstawy dobrej obługi. Nie podpisałam umowy ale jeżeli zdecyduję się to na pewno wróce do tego punktu