Opinia użytkownika: martinez85
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Na spotkanie z doradcą byłem umówiony na godzinę 11. Chciałem się dowiedzieć jaką ofertę mógłbym dostać jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny. W ciągu dwóch dni przed spotkaniem miałem kontakt telefoniczny z "opiekunem klienta" - pani była bardzo miła i chętnie z nią rozmawiałem, ponieważ nie była nachalna. Wracając do wizyty w placówce, na miejsce przybyłem dosłownie dwie minuty przed czasem. Powitay zostałem przez Panią pracującą w sekretariacie. Zostało mi zaproponowane coś do picia, wybrałem herbatę. Obsługa pierwsza klasa pomyślałem. Trochę zmniejszyłem opinię, gdy musiałem czekać na spotkanie około 15 minut. Po tym czasie podszedł do mnie doradca i zaprosił do swojego stanowiska. Tam była bardzo miła rozmowa, dało się odczuć iż pracownik jest kompetentny i wie co mówi. Po analizie moich potrzeb doradca przedstawił mi ofertę. Po tym czasie i omówieniu kilku aspektów pożegnaliśmy się i wyszedłem z oddziału. Na wysokim poziomie trzeba ocenić poziom wiedzy doradcy oraz miłą obsługę. Mi się podobało, ale zdaje sobie sprawę, że innego dnia mogło być inaczej :).