Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem użytkownikiem internetu domowego Orange Free, i muszę powiedziec, że to co robi siec Orange to jest jakaś masakra. Już drugi raz zdarzyło mi się, że rachunki do domu przestały mi przychodzic, ponieważ w ich systemie coś się psuję i włącza mi się opcja Ekofaktura, czego ja sobie nie życzę. Za pierwszym razem przez dwa miesiące nie miałem rachunku, dlatego nie zapłaciłem za internet, po czym internet został zwolniony do minimum i odłączony. W salonie powiedziano mi, że to ja sam musiałem to zmienic, napisałem reklamację ale nic ona nie przyniosła. Zapłaciłem zalegającą kwotę w punkcie Orange i internet został przywrócony. W tym miesiącu sytuacja się powtórzyła ponieważ znowu została włączona Ekofaktura, ale nauczony doświadczeniami z przed kilku miesięcy poszedłem odrazu i to wyłączyłem. Zapytałem Pani w salonie dlaczego tak się dzieję, ale powiedziała mi, że ona nie ma pojęcia i trzeba dzwonic na Biuro Obsługi. Muszę znowu napisac reklamację, choc wątpię, że coś mi to przyniesie. Orange nie dba o klientów, osobiście jestem zrażony do tej firm, powinni mnie przeprosic za takie zajścia i np zwiekszyc prędkośc internetu w ramach rekompensaty.