Opinia użytkownika: Magdalena_2099
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Dzisiaj wybrałam się na poszukiwanie czapki zimowej. Trafiłam do sklepu New Yorker. Od razu wpadło mi w oko nakrycie głowy w kolorze ecri. Zależało mi na tym, by czapkę skompletować z szalkiem. Zapytałam więc sprzedawcę czy znajdę szalik w kolorze czapki. Powiedziała, że muszę pochodzić po całym sklepie, bo towar rozmieszczony jest w róznych miejscach. Chwilę później weszła na krzesło i zdjęła szalik z wieszaka mówiąc, że to ten jest w kolorze czapki. Niestety po dokładnym obejrzeniu okazało się, ze to całkiem inny kolor, więc nie zdecydowałam się na żaden zakup, a by odwiesić szalik musiałam wejść na miękkie krzesło i ryzykować, że zaraz wyląduję na podłodze. Ogólnie sklep był czysty, ubrania równo i schludnie wisiały na wieszakach. Potrzeby klienta nie w pełni są dostrzegane. Należało by nad tym popracować.