Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Tym razem poszłam do sklepu zwrócić kupione kilka dni wcześniej rękawiczki. W sklepie, tak samo jak poprzednio, towar był nienagannie ułożony, wszędzie czyściutko. Poszłam do razu do kasy. Pani ekspedientka obsługiwała akurat jedną rodzinę, więc stanęłam za nimi. Pani cierpliwie wytłumaczyłam tamtym państwu zasady korzystania z programu lojalnościowego Payback, ponieważ Państwo nie znali go jeszcze, a robili spore zakupy, więc opłacało im się do niego przystąpić. Kiedy nadeszła moja kolej podałam pani rękawiczki, które chciałam zwrócić oraz paragon. Pani przeczytała paragon i powiedziała, że niestety spóźniłam się o 3 dni, bo u nich zwrot możliwy jest do 5 dni od daty zakupu, co zresztą jest napisane na paragonie. Rzeczywiście, było to moje przeoczenie. Jednak sposób w jaki pani mnie o tym poinformowała był bardzo miły, jakby rzeczywiście mi współczuła i było jej przykro, że nie może mojej sprawy załatwić pozytywnie.