Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się,aby kupić rękawiczki dla synka. Najpierw obejrzałam te w dziele dla małych chłopców, a potem te w dziale dla najmniejszych dzieci. Towar był ładnie ułożony i uporządkowany, chociaż gdybym nie wiedziała jak wyglądają rzeczy, których szukam to miałabym problem z ich znalezieniem. Przymierzyłam synkowi rękawiczki polarowe z działu dla najmniejszych dzieci - były trzy kolory do wyboru, wyszywane w zabawne stworki. Do kompletu dostępne były także czapki i szaliki. Cenę kilkunastu złotych uznałam za adekwatną, niestety dla mojego dziecka okazały się za małe. Poszłam więc na dział dla starszych dzieci. Znalazłam rękawiczki, które bardzo podobały mi się wizualnie, pod względem jakości wykonania i materiału (polarek w środku, wełna na wierzchu). Niestety cena niemile mnie zaskoczyła - 25 zł za takie rękawiczki to moim zdaniem sporo. Nie mając jednak czasu, żeby szukać w innych sklepach zdecydowałam się na zakup. W kasie obsługiwała pani zastępca kierownika sklepu Monika - wygląd tej pani był niezbyt estetyczny, szczególnie rozczochrane włosy i niedbale rozpięta pod szyją koszula. Pani nie miała cierpliwości zaczekać aż znajdę w torebce kupon Payback na dodatkowe punkty, więc zwróciła się do osób, które stały za mną. Na szczęście chciały tylko o coś zapytać, więc zostałam zaraz skasowana. Sama obsługa uprzejma, ale nie jakoś szczególnie miła.