Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zadzwonili z propozycją zmiany oferty. Zgodziłem się - miała być lepsza. Niestety po aktywacji oferty nie zostały mi już przyznane żadne minuty, mb i nic z tych rzeczy. Po zgłoszeniu reklamacji telefonicznej dostaję tylko co jakiś czas smsa, że sprawę rozpatrują i tyle - od prawie MIESIĄCA. Poza tym nie potrafili prawidłowo wykonać głupiego duplikatu karty (nie sprawna dwa razy), prawidłowo zablokować karty (zablokowali mi drugą - tą z której dzwoniłem z resztą do nich) A obsługa próbuje wmawiać, że problem leży tam gdzie wcale go nie ma (później z wielkim zdziwieniem mówią 'rzeczywiście') Do tego wszystkiego "wynagrodzenia" jakie proponują za przedłużanie braku dostępu do usługi są wręcz głupie. Jeżeli korzystam z telefonu i mam powiedzmy 10minut w abonamencie i taki abonament sobie wybrałem i taki mi w zupełności wystarcza, zwłaszcza, że przez ileś dni w miesiącu nie mogłem z tego korzystać - a oni przyznają 10 minut.