Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy RESTAURACJI w Ikei. Po remoncie restauracja mieści się na pierwszym piętrze. Jest wyraźnie oznakowane miejsce gdzie można zostawić "zakupy" tzn to co wybraliśmy podczas przejścia części sklepu. Są też wózki i torby przy wyjściu bo niektórzy zaczynają zakupy od wizyty w restauracji. Restauracja jest przestrzenna i ciekawie zaaranżowana bez nadmiaru ozdób. Miejsce gdzie należy odnosić tace jest dobrze oznaczone i tak zabudowane, że nie jest nie estetyczne. W restauracji była czynna lewa część lady samoobsługowej pomimo dość sporego ruchu. Ciastka były estetycznie wyeksponowane w ladzie chłodniczej a ceny były dobrze widoczne. Przy daniach głównych, przekąskach itp był uprzejmy kucharz w odpowiednim i czystym stroju. Po przyjęciu zamówienia były to tylko frytki polecił koleżance obok je nałożyć. No niestety Pani uganiała się za resztą frytek po pustej " patelni" i wyglądało to mało sympatycznie. ostatecznie dostałam dość małą porcję jak się okazało chwile później chłodnych frytek. Podeszłam do surówek i nałożyłam sobie do miseczki surówki. Surówki były świeże i wyglądały apetycznie. Przed kasami dłuższa chwilę szukałam filiżanki do kawy. Jednak sama filiżanka bez spodka wydaje mi się jakaś goła i nie taka. Spodeczków nie było a aby dostać się do filiżanek musiałam przestawić dwa plastikowe pojemniki po filiżankach. Tak jak by personel nie miał kontroli nad naczyniami. Przy kasie Pani bez dopominania się o drobne wydała mi ze 100 zł. I podziękowała za podanie karty ikea do darmowej kawy. Byłam w szoku bo do tej pory z korzystania z darmowej kawy na kartę miałam bardzo złe wrażenia. Niestety te stoliku, które były puste nie były czyste a często stały też tace z brudnymi naczyniami Tak jakby nikt nie kontrolował sali konsumpcji co najmniej przez 30 minut. Do od chwili zapłacenia do skończenia posiłku upłynęło właśnie tyle czasu a brudy stały na sąsiednich stolikach. Ekspresy do kawy były sprawne a wokół ekspresów było czysto.