Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: „Wkurzyli” mnie dzisiaj w dziale TV a potem na obsłudze klienta. Nasza wizyta dziś to głównie konieczność podbicia Karty Gwarancyjnej zakupionego tydzień wcześniej telewizora Panasonic. Wtedy to obsługujący pracownik powiedział aby wypróbować przez ok. tydzień funkcjonowanie tego odbiornika i przy okazji pobytu zgłosić się do podbicia karty. W pliku książeczek dołączonych do odbiornika nie było niczego co by KG przypominało. W dziale TV dowiedzieliśmy się, że trzeba się udać do działu obsługi, więc też tam udaliśmy się. Tu dopiero niespodzianka – pracownik oznajmił, że firma Panasonic odchodzi już od dokumentów zw. Kartą Gwarancyjną, natomiast działania z tego tytułu odbywają się za okazaniem paragonu.. Zdziwiłam się – gwarancja dwa lata, ”konia z rzędem” temu kto po roku będzie jeszcze miał czytelny paragon, nie od dziś wiadomo, że one zwyczajnie wyblakną. Na to zmieszany pracownik nie umiał mi udzielić konkretnej rady, na pocieszenie powiedział, że on też sobie taki telewizor kupił. Dla mnie to żadne pocieszenie. Jedyne co mogłam zrobić to kserokopię, potwierdzoną za zgodność przez sklep i teraz mieć nadzieję, że jedno z tych dwóch wytrzyma „czytelność” przez okres gwarancji. Po zakupie chwaliłam postawę pracowników bo nie miałam powodu narzekać ale dziś mam zgoła odmienne zdanie – od razu powinni mnie poinformować o takiej sytuacji a nie zapraszać na kolejną wizytę, w dodatku tak bez owocną. Może jestem ‘starej daty” ale taka oferta gwarancji mnie nie satysfakcjonuje. Pracownicy też jakby nie doinformowani – ważnych informacji udzielają tylko „pod presją” konkretnej wizyty. Jedyne co nie budziło moich zastrzeżeń to wygląd miejsca obsługi - porządek, wygląd pracowników – schludni, stosownie do stanowiska i czas obsługi – nie trwała chyba nawet 10 minut, jeśli można to nazwać obsługą.