Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Jakby mało powietrza wydawało mi się w jednym z kół samochodu, skoro byłam w pobliżu tej stacji to wstąpiłam dopompować powietrza, żeby nie mieć postoju przymusowego przed dotarciem do domu. Kompresor zaraz przy wjeździe po prawej stronie, sprawny, do użytku, nikogo nie było więc szybko się obsłużyłam. Obok odkurzacz ale ten mnie nie interesował, dalej myjnia – też wolna ale mi też nie potrzebna. Podjazd całkiem spory, równo kostką wyłożony, posprzątany, klientów tak średnio, powiedziałabym w sam raz do obsługi płynnej. Skoro już tu byłam to skorzystałam też z toalety – czysto, pachnąco, wszystkie dodatki dostępne i urządzenia sprawne. Pomieszczenie sklepiku średniej wielkości z regałem na środku, dostęp do oferowanych artykułów do sprzedaży zapewniony – napoje, słodycze, kawa lub herbata (samoobsługa dla zainteresowanych), różne akcesoria dla kierowców. Zdecydowałam, że wezmę jeszcze Hot Dogi na wynos dla moich domowników. Na stanowisku obsługowym dwóch pracowników: Magda i Mateusz, oboje mili, uśmiechnięci, ubrani w odzież firmową. Magda kasowała moje zamówienia, Mateusz zajął się przygotowaniem Hot Dogów. Oczywiście za ten zakup doliczyła mi po 100 punktów Vitay za każdą sztukę w cenie 4,49 zł/każdy. Nie potrafię określić czasu pobytu bo wszystko działo się na bieżąco więc miałam wrażenie jakby to była chwila. Przy „wypełnionym” czasie nie odczuwa się jego upływu.