Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Udałam się do sklepu celem zwrócenia zakupionego kilka dni temu kosmetyku. Weszłam do sklepu prawie niezauważona. Jedyną osobą która wyłapała mnie był pan z ochrony. Nie wzięłam koszyczka leżącego przy wejściu i nikt również mi go nie zaproponował. Na sali sprzedaży była jedna klientka rozmawiająca z jedną konsultantką. Udałam się od razu do kasy. Rozglądałam się za jakimś innym pracownikiem, ale nikogo nie znalazłąm. Próbowałam przywołać wzrokiem i zwrócić na siebie uwagę jedynej konsultantki na sali sprzedaży, ale nie poskutkowało. Dopiero jak poprosiłam ochronę o wezwanie kogoś z obsługi, udał się on na zaplecze i po chwili z uśmiechem przywitała mnie pani i od tej pory obsługa w sklepie Sephora przypominała tę którą znam, czyli na wysokim poziomie. Bez problemów przebiegło zwracanie kosmetyku. Zostałam poinformowana o różnych promocjach i nowościach w ofercie i wyposażona w kartę stałego klienta. Poza małym minusem obsługi, w sklepie panował porządek i cicha łagodna muzyka.