Opinia użytkownika: Nefrena
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Wczoraj będąc na mieście wybrałam się ze swoim chłopakiem do Banku Zachodniego WBK. Mój chłopak chciał założyć sobie lokatę na 3 miesiące. Weszliśmy do Banku. Było dość sporo ludzi. Musieliśmy podejść do komputera dotykowego i zdeklarować się z jakiej usługi w banku będziemy chcieli korzystać. Zatwierdziliśmy. Wysunął nam się numerek odpowiadający naszej kolejności. Usiedliśmy sobie na wygodnej sofie dla klientów. W tym czasie miałam czas, aby rozejrzeć się po banku. Zwrócić uwagę na obsługę. Byłam mile zaskoczona. Każda jedna Pani na swoim stanowisku pracy była uśmiechnięta jak rozmawiała z danym klientem. Został wyczytany komputerowo nasz numerek. Podeszliśmy razem do wskazanego stanowiska. Pani się z nami mile przywitała. Zapytała o nasze oczekiwania. Przedstawiła nam ofertę i korzystne warunki. Mój chłopak się zgodził na jedną z podanych propozycji odnoście założenia lokaty 3-miesięcznej. Pani była bardzo miła, sympatyczna, kompetentna. Mówiła zrozumiale, przejrzyście i w taki sposób, aby było wszystko jasne. Dokumenty dostaliśmy w folii włożonej do teczki. Po czym zakończyliśmy naszą wizytę w banku. Z tego na co jeszcze zwróciłam uwagę. Każdy pracownik był czysto i elegancko ubrany. Każdy miał przypięty widoczny i czytelny identyfikator. Na środku placówki znajdował się komputer z dostępem do strony www Banku. Gdzie można między innymi się zalogować i sprawdzić swoje konto internetowe. W banku było czysto, podłoga widać była zadbana mimo dużej ilości klientów. Panował przyjemny zapach. Szyby były czyste i zadbane. Przed samym budynkiem także czystko. Obok banku dwa bankomaty Zachodniego WBK. Tą wizytę uważam za bardzo udaną. Na pewno wrócę jeszcze do tego banku.