Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Przed wizytą w sklepie odwiedziłam jego stronę internetową i zapoznałam się z ofertą kurtek zimowych. Tak więc gdy weszłam do sklepu od razu wiedziałam czego mogę się spodziewać i czego poszukuję. Bez problemu odnalazłam kurtkę, która mi się podobała. Dostępne były różne rozmiary więc rozpoczęłam przymierzanie kurtki. Nie korzystałam z przymierzalni bowiem chciałam się obejrzeć na tle większej przestrzeni, czyli na sklepie. Kurtka, którą mierzyłam kosztowała 559 zł, czyli nie należała do najtańszych. Być może cena nie grałaby roli gdyby wszystko w tej kurtce mi się podobało. Minusem był przede wszystkim pasek, który wydawał się tandetny i nie spodobało mi się jego zapięcie. Drugim minusem był brak ściągacza przy rękawie. To wszystko wpłynęło na to, że jednak nie zdecydowałam się na zakup. W sklepie spędziłam około 20 minut. W tym czasie nikt z pracowników nie zainteresował się moją osobą, a tym samym nie wykazał się chęcią udzielenia mi pomocy. W sklepie było czysto. Wszystkie ubrania były ułożone i dobrze wyeksponowane.