Opinia użytkownika: Joanna_1856
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: 14 października zaprosiłam swojego narzeczonego na kawę i deser do kawiarnii Grycan. Weszliśmy do środka lokalu i usiedliśmy przy stoliku. Z menu wybraliśmy desery i kawę. Po sali chodziła kelnerka, która zabierała naczynia, sprzątała ze stołów oraz pytała gości "Czy podać coś jeszcze?". Czekaliśmy 20 minut aż ktoś się nami zainteresuje. W końcu podeszłam do pracownika Grycan i zapytałam się czy ktoś nas obsłuży? W odpowiedzi usłyszałam: "Prosze do kasy." Przy kasie stało 7 klientów. Ustawiłam się w kolejce gdzie straciłam kolejne 12 minut. Zamówiłam desery i kawę. W trakcie zamówienia, pracownik pokazywał mi zdjęcia deserów aby upewnić się, że o ten właśnie chodzi. To jest dobry pomysł, gdyż dzięki temu można uniknąć pomyłek. Na zamówiene czekaliśmy około 10 minut. Łącznie zanim otrzymaliśmy zamówienie minęło około 40 minut. Jest to zbyt długi czas oczekiwania. Okazało się, że w kawiarnii nie ma obsługi kelnerskiej a wszystko wskazywało na to, że jest (na stolikach leżały menu, kelnerka podchodziła do stolików podawała zamówienia i odebierała puste naczynia a lokal wyglądał całkiem ekskluzywnie). Organizacja i czas obsługi bardzo mi się nie podobał. Jeśli nie ma obsługi kelnerskiej to powinna widnieć informacja, iż zamówienia składane są przy kasie aby uniknąć nieporozumień i nie narażać klienta na niepotrzebne czekanie. Jeśli są godziny, w których jest duże natężenie ruchu powinna być otwarta druga kasa, a w odwiedzonym przeze mnie lokalu nie było drugiego stanowiska, które w każdej chwili można było by otworzyć. Jakość deserów była dla mnie nieadekwatna do ceny. W jednym deserze orzechowo - jogurtowym, było za dużo jogurtu. Przyćmił on smak lodów, przez co deser był kwaśny. Lokal nie zachęcił mnie do ponownych odwiedzin.