Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Jest to obserwacja moich rodziców, którzy mają albo pecha albo odwagę odezwać się na niewłaściwe działania i praktyki operatora sieci komórkowej. Niestety po raz kolejny z racji złej realizacji usługi rodzice wybrali się do salonu orange. Pobrali numerek z automatu i cierpliwie oraz długo czekali w kolejce. Gdy wyświetlił się numerek 172 i nr stanowiska podeszli do konsultanta. Konsultanta była zajęta obsługa innego klienta i poprosiła aby podeszli do recepcji i wyjaśnili ta sprawę. Mam z numerkiem w dłoni podeszła do recepcji. Tam pierwsze co usłyszała to podniesiony ton i komentarz czy nie widzi, ze jest zajęta- był to komentarz Pani z recepcji. Moja mam zrobiła wielkie oczy i stwierdziła, że wyświetlił się nr ale konsultantka jest zajęta. Na co Pani z recepcji już całkowicie straciła panowanie nad sobą i zaczęła najzwyczajniej w świecie się drzeć na mamę, ze ją to nie obchodzi jak przegapiła swój numerek. mam cierpliwie próbowała wytłumaczyć, że jest obsługiwany niższy numerek. Pani z recepcji kazał jej odejść po wezwie ochronę. Tu już moja mam miała dość i powiedziała, ze tak bardzo proszę. Ochroniarz przyszedł jak zorientował się co się dzieje stanął bez słowa z boku. AS pni z recepcji albo miała zły dzień albo szukała ofiary i widząc Panią 60+ chciała sobie pokrzyczeć. SALONU NIE POLECAM ZE WZGLĘDU NA BRAK ORGANIZACJI PRACY I RECEPCJE.