Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W piątkowy wieczór udałam się do operatora sieci komórkowej Plus. Najbliższy o otwarty jeszcze punkt znajduje się w Galerii Venus na parterze. Podeszłam do rozstawionego stoiska i poczekałam,aż pani obsłuży klienta przede mną. Wzięłam ofertę plusa na kartę i czekałam aż pani podejdzie do mnie. Przywitałam się i zapytałam dlaczego w ofercie na kartę w taryfie 36.6 placę za rozmowę 60 groszy za minutę skoro powinno być 29gr/min. Pani nie potrafiła odpowiedzieć mi na pytanie. Zapytała mnie jaka mam ofertę? Powiedziałam, że 36.6. Ona nadal się upierała jaką mam ofertę. Odpowiedziałam, jej, ze nie zmieniałam żadnej oferty i, ze nie wiem jak to sprawdzić. Podała mi kod "*47#". Powiedziałam jej, ze w telefonie wyświetliło mi się, ze komenda jest nie poprawna. i zapytałam się jej czy to nie powinno być 147. Ona na to z pretensją, że tak. Natomiast zamiast odpowiedzieć na moje pytania zaproponowała mi zmianę oferty na Simplusa. Byłam nieusatysfakcjonowana obsługa, bo pani nie odpowiedziała na moje żadne pytanie.