Opinia użytkownika: Beata_782
Dotycząca firmy: Grene
Treść opinii: Dzisiaj byłam w sklepie GRENE, aby zakupić kantar dla jednej z moich klaczy. Wybrałam odpowiedni i w odpowiadającej mi cenie. Niestety zostałam zaskoczona, gdy przy kasie pan obsługujący mnie wymienił inną kwotę do zapłaty. Może nie była to wielka różnica, ale przy sobie miałam ograniczoną ilość gotówki, a kartę zostawiłam w samochodzie. Przy kasie pan oderwał cenę także pomyślałam, że może się pomyliłam i wybrany przeze mnie model był droższy, dlatego zapytałam jaka cena widniała na etykiecie. Pan odpowiedział, że niższa ale cena uległa zmianie. Wtedy wiedziałam już co zrobić - odpowiedziałam - ja wybrałam kantar w cenie jaka widniała na wystawie. Pan odrzekł - no jeśli pani chce taniej no to proszę bardzo. No i super! Nie wiem tylko czy tak można- ale z doświadczenia wiem, że targować zawsze można.