Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gabi_3

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: witam, chciałam zgłosić moją obserwację na temat Citi Handlowy. Mąż ostatnio dostał pismo z Banku o zaległości na rachunku kredytowym. Za wysłanie takiego pisma Bank nalicza opłatę w wysokości 25 zł. Oczywiście wszystko jest w tabeli opłat i prowizji, za opóźnienia w spłacie są naliczane odsetki i mogą być wysyłane zawiadomienia-wiem o tym z własnego doświadczenia, ponieważ pracuję w banku. Fakt jednak jest taki, że Citi wysłał monit nawet nie sprawdzając rachunku. W dniu wysłania monitu pieniądze były już na koncie, więc wysłanie pisma było niezasadne. Gdy mąż dostał pismo zadzwonił na infolinię i po rozmowie z konsultantem dowiedział się, że dział, który wysyła pisma nie sprawdza kont klientów-wysyłają pisma nie aktualizując informacji-nie ma współpracy pomiędzy działami? Ilu klientów dostaje takie pisma i nie sprawdza dat nadania? nie wiem, ale My sprawdzamy. Mąż złożył reklamację ustną u konsultanta infolinii Citi Handlowy, konsultant od razu ją rozpatrzył na korzyść męża i anulował opłatę na monit. Szybka i sprawna obsługa konsultanta infolinii. Konsultant był kompetentny i miły, na drugi dzień mąż dostał jeszcze smsa z potwierdzeniem, że opłata za monit została anulowana:)