Opinia użytkownika: Ewelina_769
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Wracając z pracy wstąpiłam na małe zakupy do osiedlowego fresha. Przed sklepem zawsze jest czysto, choć dziś ten widok psuli pracownicy palący przed nim papierosy. Gdy weszłam do sklepu, nie zauważyłam jakiegokolwiek zainteresowania ze strony personelu (dalej był zajęty paleniem). W sali sprzedażowej już nie było tak czysto jak przed nią. W alejkach między regałami mnóstwo porozkładanych kartonów-pustych jak i tych z towarem, co znacznie utrudniało zrobienie zakupów. Wybór asortymentu słaby. Po wybraniu produktów mi potrzebnych udałam się do kasy, gdzie Pan który mnie obsługiwał, ani trochę nie był miły i uprzejmy, do tego miał spory problem z obsługą komputera, w którym to nie mógł znaleźć ceny dla ziemniaków na wagę. Kiedy udało mu się odszukać cenę,była ona inna niż przy regale na cenówce i za taką mi sprzedał (dla mnie na plus, gdyż była ona niższa). Ta sama sytuacja powtórzyła się z marchewką, z której już zrezygnowałam , jak i tez z pozostałych produktów. Za mną ustawiła się już spora kolejka zniecierpliwionych klientów. Przez brak kompetencji pracownika kasowanie jednego produktu zajęło "zaledwie" 20 min. Na koniec nie usłyszałam od sprzedawcy nawet jednego słowa tłumaczącego taką obsługę, ba nawet nie usłyszałam odpowiedzi na moje do widzenia! Nie polecam tego sklepu, chyba że w końcu pojawi się tam kompetentna obsługa!