Opinia użytkownika: Unique
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Ponad 2 miesiące temu wpadłam na pomysł, aby przejść z karty na abonament. Powód głóny - zachciało mi się telefony, który na wolnym rynku kosztował tyle, ile mi było szkoda na niego wydać. Postanowiłam więc rozejrzeć się w ofertach różnych sieci, m.in. Play. Weszłam zatem na ich stronę, na której pojawila się propozycja chatu z konsultantką. Skorzystałam myśląc, że dowiem się jakiś konkretów. Pani po drugiej stronie komputerka działała jednak wg zasady "kopiuj-wklej" i wrzucała mi do rozmowy suche informacje, które ja przed chwilą sama znalazłam niemal na głównej stronie tego operatora. Specyfikacja telefonu tez zostala mi przedstwiona w taki sam sposób - czyli nic konkretnego. Zniecierpliwiona rozmową, nie mniej niż moja rozmówczyni, zapytałam o warunki cenowe i możliwość negocjacji. Na te pytanie dostałam odpoweidź" nie ma negocjacji, i tak pani skorzysta z naszej oferty, bo jest najlepsza na rynku". Nie spodziewałam się takiej bezczelności, nie dość że żadnych konkretów, to jeszcze pisemne spławienie mnie na legala. moja odpowiedź była krótka "i tu się pani myli. Właśnie straciliście potencjalnego, lojalnego klienta. Prosze pogratulować szefom trafnego wyboru pracownika". Ja wiem, że ta oferta prawdopodobnie jest najlepsza, ale nie skorzystalam z niej tylko z powodu takiego podejścia do sprawy tej konsultantki. Jesli ona uważa, że nie musi się starać, bo ma dobry produkt, to jest w wielkim błędzie. Chaty na tej stronie odradzam!