Opinia użytkownika: kogelmogel
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Byłam wczoraj w sklepie C&A. Na terenie Legnicy są dwa sklepy tej sieci. Nie była to wizyta zakończona zakupem, ale pomimo to jestem bardzo z niej zadowolona. Udałam się tam z założeniem zakupu płaszcza zimowego. Niestety na miejscu okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Sam sklep jest bardzo przestronny, jasny i czysty. Poszczególne działy odzieży są wyraźnie opisane. Bardzo zaskakujące było to, że sklep dysponował duża ilością przymierzalni (tak więc nie tworzyły się tam kolejki). Klientów na sklepie było bardzo dużo, postanowiłam przejść się po sali i zorientować się czy nie ma jeszcze tego towaru w innej części. Kiedy nic więcej nie znalazłam podeszłam do kasy. Była spora kolejka, jak na duży metraż sklepu dwie kasy to trochę mało, ale obie były czynne. Panie za kasą nie wydawały się zniecierpliwione, pomimo tego, że chwilę wcześniej zdarzył się im "ciężki" klient. Były spokojne i uprzejme.Zapytałam pracownika (młoda kobieta, wysoka, w okularach, krótkie blond włosy) czy nie ma może tego płaszcza gdzieś na zapleczu, bo bardzo mi na nim zależy. Pani odpowiedziała przecząco ale wyczuła chyba moją determinację i zaproponowała,że sprawdzi stany w drugim sklepie. Po chwili odpowiedziała, że "mają" pięć sztuk tego produktu, jednak musi tam przedzwonić aby upewnić się co do rozmiaru. Byłam bardzo mile zaskoczona, że pomimo dużej ilości klientów Pani okazała się być na tyle uprzejma, że chciała ta sprawę załatwić. Kiedy zakończyła rozmowę telefoniczną dowiedziałam się, że płaszcz jest dla mnie odłożony i spokojnie mogę po niego podjechać do drugiego sklepu. Pożegnałam się zatem i udałam się po zakup upatrzonego płaszcza.