Opinia użytkownika: Iwona_701
Dotycząca firmy: Big Star
Treść opinii: Do sklepu udałam się w celu zakupienia paska męskiego. W sklepie panował porządek. Podłoga była czysta, bez widocznego brudu. Ubrania na pułkach były równiutko poukładane. Na pomoc pracownika musiałam chwilę poczekać. Było to wynikiem obsługi innych klientów. Jak tylko jeden z pracowników się zwolnił, podszedł do mnie i zapytał, w czym może pomóc. Zapytałam o pasek, który zamierzałam kupić. Na początku pracownik wprawdzie udzielał mi odpowiedzi na pytania, jednak w między czasie był zajęty układaniem ubrań. Później już zajął się tylko mną. Zadawałam mnóstwo pytań, na które uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi. Pracownik był kompetentny i posiadał odpowiednią wiedzę. Nie byłam pena czy kupić wybrany pasek, gdyż bałam się, że może być on za krótki. Pracownik powiedział, że skoro boję się kupić to mogłabym zmierzyć długość starego paska, od sprzączki do używanej dziurki, a następnie wrócić i wtedy sprawdzić czy wszystko będzie się zgadzało. Nie zaproponował zwrotu ewentualnego zakupu. Ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup. Posłucham rady i najpierw zrobię pomiary, a następnie udam się na ponowne zakupy.