Opinia użytkownika: Unique
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Klientką Cyfrowego Polsatu byłam od kilku lat. Od kiedy mam dziecko bardzo często włączane są kanały z bajkami, z czego jeden z nich Cyfrowy Polsat postanowił pewnego dnia zabrać. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie fakt, że był to ulubiony kanał mojego dziecka z jego ulubionymi bajkami. Traf chciał, że stacja konkurencyjna wystosowała w tym samym czasie ofertę zawierającą tenże kanał z możliwością przeniesienia się bez konsekwencji finansowych zw. z zerwaniem umowy. Skorzystalam. No i się zaczęło. Napisanie wypowiedzenia umowy, wysłanie go do Polsatu to tylko początek góry lodowej. Miesiąc musiałam czekać, aż potwierdzili mi, że to wypowiedzenie wogóle do nich doszło. Potem musiałam złożyć specjalne pismo o zwrot nadpłaconego abonamentu (zawsze płaciłam na kilka m-cy z góry) i znowu czekałam. Po 5 miesiącach i niezliczonej liczbie telefonów w tej sprawie w końcu z wielkim bólem wypłacili mi nadpłatę na rachunek. I od tego momentu chyba każdy konsultant mający wolną chwilę miał za zadanie nękać mnie telefonami pt. co się stalo, że pani od nas odeszła? Zawsze cierpliwie tłumaczyłam co i jak było nie tak, ale gdy zadzwonili w piątek o godz 21.20 wieczorem, uznałam to za przesadę - głośno i donośnie wyrażiłam swoje zdanie na temat całej sytuacji. Apogeum mojej złości osiągnęłam jedank dopiero, gdy dostałam oficjalne pismo, iż musze zwrócic im tę nadpłatę abonamentu za miesiące w których już nie korzystalam z uslug Polsatu, bo tak im wyliczył ich system księgowy. Wykonałam więc taki telefon na infolinie, po którym na kolejny miesiąc uzyskałam spokój i pisemne wyjasnienie zaistniałej pomyłki. Minął kolejny miesiąc i znowu dzwonią ... z nową ofertą... Firma niepoważna maksymalnie. WKURZAjąca i natrętna. Jedyny plus taki, że jakość odbioru tv była ok, pracownicy za to postarali się o to, żebym miała tylko złe wspomnienia ze współpracy z nimi.