Opinia użytkownika: Paulina_846
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep można oceniać wielowątkowo. Po pierwsze: zakupy internetowe na najwyższym poziomie, telemarketerzy życzliwi i pomocni, towar po zamówieniu telefonicznym dokładnie we wskazanym czasie znajduje się do odbioru w sklepie, po niższej cenie. Gorzej jest jednak z obsługą na miejscu. Przy pierwszej wizycie chciałam odebrać zamówiony wcześniej produkt. Musiałam czekać 20 min, a i tak nie doczekałam się reakcji żadnego z pracowników, którzy zajęci byli długimi rozmowami z klientami, którzy i tak nie byli zdecydowani na kupno, co wcześniej oświadczyli. Musiałam wejść w słowo, przeprosić, żeby tylko dowiedzieć się, gdzie mogę się udać po odbiór zamówienia. Sprzedawca, który niósł z magazynu mój parowar, po prostu upuścił go w kartonie na podłogę. Nie był tym faktem specjalnie przerażony, na szczęście na moją prośbę po oględzinach okazało się, że przedmiot jest cały i mogliśmy sfinalizować zakup. Kolejna wizyta była jeszcze mniej ciekawa, po moim zapytaniu o cenę i parametry dwóch lodówek, stojących na ekspozycji, a niestety "bezcennych", po krótkim poszukiwaniu w komputerze, ekspedient - młody, niewysoki brunet, stwierdził, że jedna kosztuje "tak około" albo 699 zł albo 799zł, ale nie wie na pewno, drugiej natomiast nie może znaleźć.... po czym poszedł w nieznane. Ekspozycja nie do końca pod kontrolą, wiedza i kompetencje personelu poniżej wszelkiej krytyki. Szkoda, bo asortyment bogaty, ceny niewygórowane, lokalizacja dobra, a niestety obsługa mocno szwankuje.