Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Udałem się do sklepu RTV EURO AGD kupić kabel zasilający do laptopa. W sklepie było bardzo czysto, pracownicy ubrani w firmowe żółte koszule. Wyróżniali się w sposób znaczący na tle pozostałych osób czyli klientów. Podszedłem do jednego pracownika, który zajmował się układaniem czy poprawianiem sprzętu RTV. Zapytałem się gdzie znajdę kabel zasilający do laptopa. Pan nie odwracając się do mnie odburknął, że na trzeciej alejce mam sprawdzić. Jak będą to są a jak nie ma to znaczy, że nie ma. Uważam, że zachowanie pracownika, do którego zwraca się klient o pomoc nie tak powinno wyglądać. Nawet nie wiedziałem, która alejka jest trzecia dla pracownika. Ta od wejścia czy ta od miejsca w którym rozmawialiśmy. Chodziliśmy z żoną od alejki do alejki szukając kabla zasilającego. W każdym razie w żadnej alejce nie znalazłem takiego kabla. Wyszedłem ze sklepu i udałem się do sąsiedniego Carrefoura, gdzie pracownik bez problemu wskazał miejsce gdzie znajdują się kable i pomógł w wyborze produktu.