Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Co miesiąc otrzymuję przypomnienie smsowe o zapłacie za abonament telewizyjny Cyfrowego Polsatu. W tym miesiącu zmieniłem abonament poprzez infolinię. Przy okazji dowiedziałem się od pracownika infolinii, że teraz muszę płacić dodatkową opłatę 5 zł za dekoder HD, który miał być rzekomo gratisem, gdyż chciałem zrezygnować całkowicie ze współpracy z Cyfrowym Polsatem. W każdym bądź razie zmieniłem abonament co zostało odnotowane w systemie. W dniu 18 października pracownik infolinii zadzwonił do mnie przypomnieć mi o braku wpłaty. Powiedziałem, że kilka dni wcześniej zmieniłem abonament i płacę teraz mniejszą kwotę. Pracownik to sprawdził i przeprosił za zaistniałą pomyłkę. W dniu dzisiejszym znów otrzymałem smsowe wezwanie do zapłaty. Morał z tego taki, że od razu miałem zrezygnować ze współpracy z niepoważną firmą.