Opinia użytkownika: Ewa_1115
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę banku osobiście z zamiarem założenia konta osobistego. Przyjemnie zaskoczył mnie wygląd placówki już od samego momentu wejścia - nowoczesne wnętrze, ani nazbyt surowe, ani nadmiernie profesjonalne. Pracownica siedząca przy biurku najbliżej drzwi powitała mnie i zapytała, w czym może pomóc. Spytałam o warunki założenia konta osobistego. Powiedziała, że jest potrzebny mój dowód osobisty. Na moją prośbę udzieliła informacji odnośnie czasu potrzebnego na założenie takiego konta, jednak nie były to informacje precyzyjne ani wyczerpujące. Prosiła, żebym chwilę poczekała i poszła, żeby powiadomić swoją współpracownicę o tym, że czeka na nią klient. Sprawiła na mnie wrażenie osoby 'na recepcji', niezbyt zorientowanej w ofercie banku. Po minucie oczekiwania pracownica wróciła i przeszłyśmy do osobnego pomieszczenia, otrzymałam informację, że trzeba chwilę poczekać. Na kolejną pracownicę czekałam dłuższą chwilę. Wydawała się osobą kompetentną, wyczerpująco odpowiedziała na wszystkie moje pytania, jednak sama nie była chętna do udzielania żadnych informacji, jeśli o nie nie spytałam. Co chwilę wychodziła z pomieszczenia, tłumacząc się, że zaraz wróci, jednak te przerwy były zbyt częste i długie - sprawiły, że poczułam się lekko zirytowana (wcześniej zapewniono mnie, że operacja założenia konta nie potrwa długo). Pracownica przyniosła w końcu umowę i inne dokumenty do podpisania. Podsunęła mi umowę i zachowując się zupełnie nieprofesjonalnie, powiedziała "Proszę parafować na dole strony, ja będę przekładać kartki.". Pomijając brak przygotowania teoretycznego i nieznajomość przepisów, pracownice zachowywały się uprzejmie i kulturalnie. Jednak ich brak kompetencji zniechęcił mnie do odwiedzania tej placówki w przyszłości.