Opinia użytkownika: Jolanta_367
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: W sklepie spędziłam dziś około 10-15 minut. Sytuacja znowu powtórzyła się, tzn. na sklepowych półkach albo ceny nie zgadzają się z faktyczną ceną towarów, albo po prostu brak cen konkretnych produktów. Szczególnie wielki bałagan jest przy pieczywie, ceny chaotycznie strasznie. Co do innych produktów, zauważyłam wzrost cen od ostatniej wizyty w tym sklepie. Może dlatego jest bałagan z informacjami, ponieważ Panie może nie zdążyły wymienić karteczek. Za to miłe zaskoczenie przy kasie. Pani najpierw z uśmiechem na twarzy podała poproszone przeze mnie produkty z działu wędlin, po czym obsłużyła mnie w kasie również bez żadnych zastrzeżeń. Niestety imienia nie podam, ponieważ pracujące tam osoby nie mają imion na identyfikatorach, albo mają, ale krótkie spojrzenie jest niewystarczające do odczytu. Na koniec Pani zapytała, czy zbieram punkty, także wszystko ok z obsługą (dzięki miłej i kompetentnej Pani X).