Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wstąpiłam, bo chciałam zmienić operatora i zapytać o ofertę. Pracownica przywitała mnie i spytała w czym może pomóc. Była miła (na początku). Na kilka pierwszych pytań udzieliła mi odpowiedzi, ale po każdym kolejnym zauważyłam jakby chciała się mnie jak najszybciej pozbyć i wcale nie zależało jej, żeby mnie rzetelnie poinformować (niestety). Po czym wręczyła mi broszurę z informacją i powiedziała, żebym sobie doczytała. No i dodała, że akurat w tej chwili niestety nie mają starterów i żebym sobie kupiła je w kiosku, bo w każdym kiosku je mają. Trochę zdziwiło mnie, że w każdym kiosku je mają, a w samym "T-mobile " , gdzie powinno ich być najwięcej, a przynajmniej nie brakować, to niestety nie ma ich wcale. No cóż! Klient przede mną uzyskał taką samą informację o starterach, no i nie wydawał się za bardzo zadowolony, ale dziwić się mu nie można. Ja byłam nieco mniej niezadowolona, bo jeszcze się nie zdecydowałam, dlatego że najpierw wolałabym dowiedzieć się dużo więcej o ofercie, która mnie interesowała, a niestety za dużo się nie dowiedziałam.