Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Sklep C&A obchodzi swoje 10-te urodziny w Polsce i z tej okazji przez kilka dni jest w nim prowadzona akcja rabatowa 25% zniżki na wszystkie artykuły. Promocja ta, jak można było się spodziewać, przyciągnęła sporo klientów, bo choć ceny w sklepie C&A są na średnim poziomie, to obniżone o 1/4 są jeszcze lepsze. Mnie też ta akcja skusiła i zajrzałam do sklepu. Wewnątrz było bardzo dużo ubrań, wszystkie wieszaki i stojaki były obwieszone towarem. W sklepie była średnia ilość klientów, nie zauważyłam zaś nikogo z personelu, ale to normalne w tym sklepie, że jego pracownicy są niewidoczni. Przejrzałam ofertę bluzek i z kilkoma udałam się do przymierzalni. Tu musiałam zaczekać na wolną kabinę, bo wszystkie 8 przymierzalni było akurat zajętych. Po chwili czekania już mogłam skorzystać z wolnej kabiny. W mojej przymierzalni ktoś zostawił wieszaki z ubrań, a wychodząc z tej strefy sklepu w przedsionku przymierzalni zauważyłam stojak obłożony pozostawionymi ubraniami i żadnego pracownika, który by się tym zajmował. Z wybraną bluzką poszłam do kasy. Tu również nie było żadnego pracownika, stał już za to 1 klient oczekujący na obsługę i rozglądający się za kimś z personelu. Po ok. minucie czekania podeszła młoda pracownica, przywitała nas z uśmiechem i rozpoczęła kasowanie. Obsługa przy kasie przebiegła sprawnie, pani zapakowała mój zakup do reklamówki i wręczyła paragon oraz pożegnała z uśmiechem.