Opinia użytkownika: Piotr_1554
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W dniu dzisiejszy udałem się do punktu AGD RTV właściwie po informacje dotyczące sprzętu zakupionego miesiąc wcześniej.Wchodząc do sklepu nie zauważyłem uchybień w porządku czy choćby niepoukładanego towaru. Wszystko miało swoje miejsce. Niestety nie usłyszałem powitania ze strony obsługi. W każdym razie po chwilowym spacerze po sklepie zwróciłem się do pani siedzącej w punkcie obsługi klienta o pomoc. Pani od razu i chętnie poszła za mną. Pytałem o filtr węglowy do okapu kuchennego, gdyż kupiłem takowy ale bez tej potrzebnej części. Pani natychmiast wykazała się świetną orientacją i znajomością swojego miejsca pracy podchodząc do miejsca, gdzie leżały potrzebne produkty, proponując dwa rodzaje filtrów jednocześnie opisując wady i zalety każdego z nich. Po wyborze odpowiadającego mi produktu poszedłem do kasy, aby uregulować należność. Pani po skasowaniu należnej kwoty, wręczając mi resztę uśmiechnęła się mówiąc " do widzenia" , jednak nie usłyszałem zaproszenia do ponownej wizyty.