Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: biletyna.pl
Treść opinii: W dniu 17.10.2011 o godzinie 12 w południe chciałem stać się jednym ze szczęśliwców, którzy mogli kupić bilet na tegorocznego Ryjka (czyli XVI Rybnicką Jesień Kabaretową). Punkt 12.00 bo od tej godziny można było zamówić, zarezerwować i kupić bilet włączyłem stronę. Okazało się, że na galę finałową, która odbędzie się w TZR było do dyspozycji aż 50 biletów!!! W ciągu pierwszych 5 minut strona była tak przeciążona, że ciągle wyskakiwał komunikat podający błąd strony. W końcu udało się przejść do kolejnego etapu czyli wyboru miejsc na sali. Zarezerwowałem "wolne" wyświetlające się miejsca i rozpocząłem proces wpisywania swoich danych. W momencie potwierdzenia wszystkich swoich danych i miejsc wyświetlił się komunikat, że miejsca już są sprzedane a biletów już nie ma. Jednym słowem "KABARET" i to taki z prawdziwego zdarzenia.