Opinia użytkownika: Anna_3600
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Dziś rano ok. godziny 9.20 udałam się do hipermarketu Real. Potrzebowałam głównie artykułów spożywczych, ale także papierowych podstawek pod tort. Udałam się zatem w kierunku regału zawierającego akcesoria kuchenne. Znalazłam powyższe podkładki, ale były zasłonięte przez leżące na nich sitka. Ogólnie, na regale panował spory nieporządek, a w pobliżu znajdowała się pani - pracownik sklepu, która mogła w ciągu 5 minut zaprowadzić tam ład. Pod półką z potrzebnymi mi podkładkami widniała cena 5,99 wraz z opisem towaru. Towar wzięłam i udałam się do kasy. Zapłaciłam, po czym w domu obejrzałam paragon i stwierdziłam, że widnieje tam cena podkładek 6,99 zł. Ok. godz. 13.00 udałam się ponownie do sklepu Real w celu wyjaśnienia różnicy w cenie. Podeszłam do Punktu Obsługi Klienta, wyjaśniłam z jakim problemem przychodzę. Pani, która mnie obsługiwała ( szatynka, krótkie włosy, średni wzrost, niestety miała odwrócony identyfikator, więc nie mogłam przeczytać imienia i nazwiska ), zapytała, czy chcę dokonać zwrotu zakupionych podkładek, czy poczekam na wyjaśnienie. Odpowiedziałam, że wolę wyjaśnić sytuację. Zatem, pani ta udała się w kierunku regału, przyniosła cenę podkładek ( przy czym sama zauważyła panujący bałagan na regale ), szybko i sprawnie wypłaciła mi różnicę w cenie 1 zł oraz przeprosiła za zaistaniałą sytuację. Jestem bardzo zadowolona z jej rzetelności i profesjonalizmu. Zastanawia mnie tylko informacja, którą przeczytałam, stojąc przy Punkcie Obsługi Klienta, że zwroty różnic w cenie mogą być dokonane tylko w dniu zakupu danego towaru. A co jeśli klient zorientuje się w sytuacji dzień później?