Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Przy płatności w sklepie kartą kredytową City Handlowego okazało sie4 ze karta jest zablokowana.Dzwonie na infolinie.Zgłasza się konsultant ,który stwierdza,że nie wie dlaczego karta jest zablokowana i mówi ,że mi ją aktywuje,tylko muszę nadać PIN (dotychczas miałam kartę na podpis).Po kilku próbach nie udaje się wprowadzić PINU.Dzwonie powtórnie.Inny konsultant mówi ,że widocznie źle wprowadzałam PIN i muszę spróbować jeszcze raz.Powtarza sie4 sytuacja.PIN-u nie da się wprowadzić.Dzwonię trzeci raz.Pan konsultant z rozbrajającą szczerością mi mówi ,że karta którą usiłuję aktywować jest bezpowrotnie zablokowana a PIN mogę wprowadzić na nową kartę ,którą bank mi przyśle w najbliższym czasie.Ponieważ córka ma też kartę w tym banku sprawdziła dzwoniąc na infolinię,czy jej karta jest aktywna.Oczywiście ,że również została zablokowana,ponieważ bank wymienia wszystkie karty na chipowe.Kiedy dostaniemy nowe karty - nie wiadomo.Jak bank bez uprzedzenia może zablokować ważną kartę?Czy nie należało najpierw przysłać nowe karty.Postępowanie banku jest karygodne a kompetencje konsultantów poniżej krytyki