Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Witryna sklepu lśniła czystością. Przez witrynę sklepu było widać jego wnętrze oraz niektóre promocyjne ceny. Po wejściu do sklepu zauważyłam utrzymaną w czystości podłogę oraz równo ustawione kartoniki z obuwie na półkach.Regały stały tak, że można było się swobodnie przemieszczać po sklepie. Bardzo podoba mi się ustawienie obuwia w alejkach z podziałem na firmy- dostawców.Obraz idealnego ładu zaczął pryskać niczym banka mydlana gdy zaczynałam szukać konkretnego rozmiaru z konkretnego fasonu. Okazywało się, że pudełka wcale nie są poustawiane fasonami, co więcej otwierając pudełko wcale nie musimy spotkać pary obuwia. Co najwyżej możemy mieć dwa buty albo w różnych rozmiarach albo w rożnym fasonie. generalnie sztuki się zgadzają i równe ułożenie pod linijkę. Niestety zawartość pudełek juz nie. Ale gdybym nie byłą dociekliwa i miała bardziej standardowy rozmiar lub chciała obuwie z najnowszej dostawy z pewnością nie odkryłabym tego co jest na dalszych regałach. Z personelem się nie spotkałam, ale kątem oka widziałam, ze sprzedawczynie były zajęte obsługa klientów.