Opinia użytkownika: Katarzyna_2956
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Chcąc kupić podstawowe produkty spożywcze, wybrałam się do sklepu Biedronka. Przed wejściem panował porządek i na dużym parkingu stało tylko kilka samochodów. Przy drzwiach wejściowych znajdowały się wózki na monety a w środku sklepu stały poustawiane koszyki. Na półkach towar był uzupełniony i poukładany a ceny były dopasowane do produktów. W sklepie panował mały ruch mimo godziny popołudniowej. Przy stoisku z warzywami i przy chlebie znajdowały się jednorazowe woreczki. W koszach z artykułami promocyjnymi panował porządek. Jedynie czarne plamy na podłodze oraz nieprzyjemny zapach zniechęcały do zakupów. Była otwarta jedna kasa, mimo to zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Pani kasjerka niestety miała minę i zachowywała się tak, jakby pracowała tam za karę. Dobrze, że pracownicy sklepów Biedronka mają charakterystyczne zielone polary lub koszulki, bo dzięki temu wiedziałam do kogo zwrócić się o pomoc w poszukiwaniu produktu. Pani powiedziała mi w którym dziale go znajdę. Od mojej ostatniej wizyty w Biedronce w Pyskowicach niewiele się zmieniło, ale w sklepie panuje dużo większy porządek niż poprzednio. Uważam, ze w Biedronkach powinno się wprowadzić możliwość płacenia kartą, ponieważ jest to wygodniejsze dla klientów i dla Pań kasjerek.