Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Podjechałem na dworzec PKP, aby odebrać z pociągu siostrę. Byłem zgodnie z czasem, jednak pociągu na stacji nie było. Poszedłem zatem o informacji, aby dowiedzieć się, o ile pociąg będzie opóźniony. Miałem problem ze znalezieniem informacji, a kiedy mi się udało okazało się, że jest zamknięta. Nie pozostało mi wówczas nic innego jak tylko stanąć w kolejce do kas i tam uzyskać informację. Kolejki te były niestety bardzo długie, a obsługa odbywała się niezbyt sprawnie. Po dość długim czasie usłyszałem jak ktoś przede mną próbuje uzyskać tę samą informację, jednak pani w kasie nie potrafiła odpowiedzieć na to pytanie. Postanowiłem więc spróbować dodzwonić się o siostry. Okazało się, że pociąg ma godzinne opóźnienie. Przekazałem więc w imieniu PKP informację wszystkim oczekującym na swoich bliskich, ponieważ na dworcu mogliby się tego nie doczekać.