Opinia użytkownika: Renata_346
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W placówce ING Banku Śląskiego przy ul.Piłsudskiego 13 we Wrocławiu nie można spokojnie załatwić tego, po co się tam przyszło. Zamierzałam dokonać wypłaty przy okienku kasowym. Gdy weszłam do placówki nie było oprócz mnie żadnego innego klienta, przy jednym okienku kasowym siedziała pani, przy drugim pan, trzecia pani zajmowała miejsce przy stanowisku "obsługa klienta". Ta właśnie poprosiła mnie do siebie, ja od razu zaznaczyłam, że chciałam dokonać wypłaty, na co pani odpowiedziała "tak, proszę, ja tutaj panią obsłużę, bo kolega jest zajęty, ja tutaj wejdę na pani konto, żeby było szybciej, a potem pani tylko przejdzie do kolegi po wypłatę". Zgodziłam się, gdyż zależało mi na czasie, zwłaszcza, że byłam z małym dzieckiem. Pani weszła na moje konto i od razu zaczęła proponować założenie innego konta, krótko ucięłam, że nie jestem zainteresowana, wtedy zaproponowała udział w zbieraniu punktów, które można wymienić na nagrody, czym również mnie nie skusiła, następnie poprosiła o wypełnienie anonimowej ankiety, na co już nieco obruszona odparłam, że ilekroć tu przychodzę ktoś proponuje mi wypełnienie tej ankiety i już ją kiedyś wypełniałam, podobnie jak za każdym razem gdy tu przychodzę muszę odmawiać założenia jakiegoś innego konta, które za każdym razem ktoś mi proponuje, i że chciałabym tylko wypłacić pieniądze, a jeżeli będę zainteresowana jakąkolwiek inną usługą, przyjdę i zapytam. Wtedy nachalna pani poprosiła bym przeszła do stanowiska kolegi, tu ponownie musiałam podać swój Dowód Osobisty, kwotę wypłaty, a pan od nowa logował się na moje konto, zatem wcześniejsza rozmowa z panią bynajmniej niczego nie przyspieszyła, a wręcz odwrotnie. Szczytem bezczelności było pytanie ze strony pana "a czy nie jest pani zainteresowana założeniem dodatkowego konta? Nie? A dlaczego? Ma pani gdzieś indziej konto? etc". Obsługa na poziomie zerowym, rozumiem, że można coś zaproponować, ale jeżeli klient nie jest zainteresowany, to na tym powinno się poprzestać, natomiast tu obsługa jest po prostu nachalna.