Opinia użytkownika: Joanna_1856
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: O godzinie 14:00 wybrałam się do Mc Donald's. W lokalu było spokojnie i miło. Lokal był czysty i zadbany. W toalecie równiez było czysto i na dodatek unosił się przyjemny zapach. Podczas konsumpcji zauważyłam, że co kilka minut jeden z pracowników wychodzi z zaplecza i dba o czystość na sali. Sprząta stoliki kiedy klienci odchodzą, sprawdza czy śmietnik nie jest zapełniony, wyciera podłogi gdy są lekko przybrudzone. Podeszłam do kasy aby złożyć zamówienie. Pracownik niestety nie przywitał mnie tylko od razu powiedział: "proszę". Złożyłam zamówienie: małe frytki, cheeseburger i małą colę. Pracownik zaproponował mi duże frytki gdyż kosztują 6 zł i są dwa razy większe, natomiast za małe zapłaciłabym 4,90 zł. Powiedziałam, że małe mi wystarczą ale miło było usłyszeć, że obsługa dba o klienta i proponuje bardziej opłacalną możliwość. Zamówienie otrzymałam w przeciągu pół minuty. Zachęcający do powrotu jest fakt, że nie trzeba długo czekać na zamówienie, szczególnie gdy klient jest głodny. Niestety na koniec nie usłyszałam ani dziękuję ani do widzenia. Bardzo zwracam uwagę na kulturę osobistą pracowników i tego mi zabrakło. Uwagę mam także do pracowników, że podczas obsługi nie usmiechali się do klientów. Jest to dla mnie ważny element obsługi.