Opinia użytkownika: SuperMario
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 15.10.2011r. odbiedziłem sklep Tesco żeby zrobić drobne zakupy. Przed sklepem panował ład i porządek. Kosz na śmieci był opróżniony, a wózki ładnie poustawiane. Wszystkie produkty były ładnie wyeksponowanem i pod każdym produktem była dostępna odpowiednia etykieta. Wszystko było w porządku poza transakcją. Obsługiwał mnie kasjer (wiek około 20-30 lat, broda typu hiszpanka). Po pierwsze nie posiadał identyfikatora lub miał niewidoczny,gdyż nie mogłem dostrzec jego imienia. Po drugie nie przywitał mnie w żaden sposób. Zeskanował wszystkie produkty ale nie powiedział kwoty do zapłaty. Wydał resztę do zapłaty bez paragonu i nic nie powiedział. Paragon dostałem dopiero na wyraźną moją prośbę. Odebrałem to jako poniżające zachowanie w stosunku do klienta. Odebrałem to bardzo niedobrze i taka jakość obsługi znacznie odbiega od tej, panującej w podobnych sklepach.