Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Konto internetowe BZ WBK jest moim zdaniem bardzo dobrze wykonane i korzystanie z niego nie sprawia najmniejszych trudności. Logowanie jest nadzwyczaj dobrze zabezpieczone. Możemy wybrać sporą ilość opcji zabezpieczających nasze dane. Poprzez konto internetowe możemy w zasadzie wykonać dowolna transakcję, płacić rachunki, otworzyć lokatę, fundusz inwestycyjny i inne. Opłaty jak za konto <30 są symboliczne i generalnie większość operacji jest darmowa, włączając w to prowadzenie rachunku. Przez cały okres korzystanie z BZ WBK 24 nie przydarzyły mi się jakiekolwiek błędy przy logowaniu bądź korzystaniu z konta. Świadczy to fachowej kadrze, która czuwa nad bezpieczeństwem i płynnością usług internetowych. Konto internetowe jest proste i czytelne, a korzystanie z niego nie sprawi problemów nawet starszym użytkownikom. Gdy miałem pytanie odnośnie mojego konta, biuro obsługi klienta dość szybko udzieliło fachowej i rzetelnej odpowiedzi na moje pytanie.