Opinia użytkownika: Grzegorz_836
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Robiąc zakupy w jednym ze sklepów sieci Auchan w Warszawie, na dziale z elektroniką zauważyłem aparat fotograficzny w bardzo atrakcyjnej cenie i dodatkowo jeszcze z rabatem 100 PLN. Mimo iż nie planowałem zakupu postanowiłem go kupić. Porosiłem, więc doradcę, by powiedział mi coś więcej na jego temat, chcąc także upewnić się, czy rabat dotyczy danego modelu. Dział był nowy, wyglądał bardzo świeżo, wszystkie regały nowe szeroki wybór asortymentu. Niestety na doradcę musiałem czekać długo mimo, iż nie było kolejki. Była to niedziela, więc starałem się być wyrozumiały. Jak już doradca przyszedł był miły i sympatyczny ale odnosiłem wrażenie jakby się gdzieś spieszył. Udzielił mi kilku informacji i tej najważniejszej, że rabat dotyczy tego modelu. Zapłaciłem w kasie na dziale z elektroniką, gdzie dowiedziałem się, że rabat muszę odebrać w dziale obsługi. Kolejne 20-30 min, tam z kolei dowiedziałem się, że rabat tego modelu nie dotyczy. Poprosiłem o rozmowę z managerem działu. W zastępstwie przyszedł ten doradca, który wprowadził mnie w błąd. Zwróciłem towar na szczęście bez problemu ale słowa przepraszam nie usłyszałem. Wręcz przeciwnie, czułem się jakbym był tam intruzem, który nadał tyle pracy tylu osobom.