Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Punkt Poczty Polskiej w Centrum Handlowym Tesco w Tarnowskich Górach odwiedziłam ponieważ miałam dwa pilne listy polecone do wysłania. Już przy wejściu rzuciła mi się w oczy spora kolejka, gdy weszłam policzyłam że przede mną czeka aż 7 osób. W kasie obsługiwała tylko jedna osoba, choć były 2 stanowiska. Kasjerka była wyraźnie zdenerwowana narastającą kolejką i wyraźnie nie radziła sobie z kolejką. Czas mijał, a ludzi przybywało. Obsługa była bardzo, bardzo wolna. Na domiar złego Pani zawiesił się komputer, była na tyle niekompetentna że nie potrafiła go sama zresetować. Zadzwoniła po pomoc, i ktoś telefonicznie udzielił jej instrukcji. Czekałam w kolejce 53 minuty, bardzo zła organizacja czasu. Duży minus dla właściciela tego punktu pocztowego, ponieważ w godzinach szczytu pracowała tylko jedna osoba, podejrzewam że nowicjuszka –takie sprawiała wrażenie. Ogólnie w punkcie było czysto, ale witryny były zniszczone, odrapane i wymagają odnowienia. Nie polecam tego miejsca.