Opinia użytkownika: Monika_1434
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bank znajduje się tuż przy przystanku, więc uważałam, że załatwię to wszystko w bardzo krótkim czasie i pojadę dalej. Bank wyglądał w środku bardzo dobrze. Na podłodze był dywan a po prawej stornie znajdowały się boksy z pracownikami. Na końcu znajdowała się kasa. Pani zaraz po wejściu skierowała mnie do kasy i podała druczek, żeby przespieszyc mój pobyt w banku. Niestety wszystko zaczęło się wydłużac. Był nowy pracownik, który dopiero się uczył i drugi pracownik musiał mu ciągle podpowiadac i sprawdzac. Nowa pracownica obsługiwała jakiegoś innego klienta a ja zostałam obsłużona przez drugiego. Niestety nie mógł się zbytnio skupic na mojej sprawie, gdyż ciągle przepraszał i podchodził do nowej dziewczyny. Trwało to bardzo długo a wizyty przy jej biurku były dośc częste. Bardzo mi się to nie podobało. Wolałabym chyba stac dłużej w kolejce niż czekac aż drugi pracownik znajdzie dla mnie chwile czasu.