Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: W poniedziałek wybrałem się do żorskiego Jysk'u w prostym celu zakupu fotela biurowego.Interesowała mnie przede wszystkim cena, następnie dopiero jakość wykonania. Po wejściu do sklepu od razu zostałem zaczepiony przez jedną z pracownic. Po wyjaśnieniu celu mojej wizyty od razu przeszła do prezentacji towaru, zaczynając właśnie od najbardziej interesującego mnie przedziału cenowego. W ofercie sklepu znajdowały się fotele o różnym przeznaczeniu, w bardzo ciekawych stylach , prezentujące wysoką jakość jak i wykonanie standardowe (co rekompensowała cena). Po wysłuchaniu pracownicy sklepu miałem sporo czasu na przetestowanie interesujących mnie foteli. Mimo że interesował mnie przedział cenowy poniżej 200 zł, zakupiłem fotel znacznie droższy, a na którym siedząc piszę tą wypowiedź. Co najciekawsze gdyby nie pomoc obsługi sklepu nie zwróciłbym na niego uwagi, a trzeba tu przyznać iż wygoda i jakość wykonania mojego fotela stoją na wysokim poziomie. Wracając do samego sklepu bardzo podobają mi się godziny otwarcia (w dni robocze 10-20, w soboty do 18, a w niedziele do 16) dzięki czemu po pracy nie musiałem się spieszyć by dokonać zakupu, miałem także czas by dokładnie przyjrzeć się towarowi (wewnątrz sklepu spędziłem prawie godzinę). Gorąco polecam.