Opinia użytkownika: Katarzyna_2682
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: W dniu dzisiejszym chciałam zamówić pizzę on-line. Ponieważ Pizza Dominium oferuje taką usługę z możliwością dokonania płatności przelewem, a ponadto dokonywałam już wcześniej zamówień w tej pizzerii, dlatego zdecydowałam się na zamówienie właśnie tutaj. Ponieważ od ostatniego zamówienia minęło trochę czasu to musiałam zaktualizować adres dostawy (to samo miasto, kilka kilometrów dalej od lokalu niż poprzednio). W związku z wprowadzeniem zmian w adresie, moje konto zostało zawieszone na kilkanaście minut,w celu weryfikacji adresu. Ponieważ nie miałam gotówki i nie mogłam wyjść z domu to interesowała mnie jedynie oferta z możliwą płatnością on-line. Postanowiłam poczekać, przecież weryfikacja adresu to tylko formalność. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałam maila z cellcenter następującej treści: "Witam. Niestety nie realizujemy zamówień on-line na wyżej podany adres. Pozdrawiamy, Call Center Dominium S.A.". Bez podania przyczyny, bez informacji czy kiedykolwiek będzie możliwość realizacji zamówienia on-line na ten adres, bez zaproponowania alternatywnego rozwiązania. Ponieważ nie mogłam zrozumieć odmowy, wysłałam maila z zapytaniem jaka jest tego przyczyna. Dostałam odpowiedź, że "Podany przeze mnie adres jest poza rejonem dostaw restauracji. Zamówienie może być zrealizowane za dopłatą, aczkolwiek będzie to zależało od ilości zleceń w lokalu. W takiej sytuacji najlepiej jest składać zamówienia telefonicznie, aby uniknąć problemów z płatnością on-line. Jeżeli mimo wszystko życzę sobie zamawiać właśnie tą drogą, to jestem proszona o taką informację, a konto zostanie aktywowane." Zniechęcona i głodna dokonałam zamówienia w innej pizzerii. Zajęło to tylko 5 minut.