Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_1099

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Dnia 12.10.2011 byłam z mężem i synkiem na zakupach w Tesco w Galerii Echo w Kielcach. Najpierw przeszliśmy kilka alejek tylko oglądając produkty, a kiedy coś wpadło nam w oko i okazywało się nam potrzebne, wrzucaliśmy do koszyka. Później zaczęliśmy uważniej szukać produktów, po które przyjechaliśmy. Ze znalezieniem większości nie było problemu, ponieważ artykuły w danym sklepie nareszcie nie są już przestawiane z miejsca na miejsce i jeśli kupuje się coś regularnie, łatwo je znaleźć, a poszczególne alejki są dość dobrze oznaczone. Gorzej, jeśli szukamy jakiegoś konkretnego produktu, a nie wiemy w której alejce może się znajdować... My mieliśmy ten problem z bitą śmietaną w sprayu- przeszliśmy szukając jej 3 alejki, w których wg nas mogłaby się znajdować i nic. Chciałam zapytać kogoś z obsługi, gdzie ją znajdę, ale nikogo nie było w pobliżu. Gdy wreszcie znalazłam jakąś Panią, nawet nie zareagowała na moje "Przepraszam, gdzie znajdę..." i poszła dalej. Wtedy też postanowiliśmy po prostu dać sobie spokój i wyjść z dotychczasowymi zakupami. Przy kasie obsługiwała nas miła starsza Pani, do niej nie mam żadnych zastrzeżeń. Ale obsługa na hali jest zerowa.