Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Dziś mija 2 miesiące i dwa dni od dnia oddania do naprawy notebooka kupionego w firmie Vobis. Serwis firmy przysłał komputer dwukrotnie jako naprawiony i każdorazowo okazało się, że nie jest naprawiony. Po dyskusjach z szefem regionu uzgodniłem, że sprzęt pojedzie do innego serwisu. Miało być sprawniej, lepiej. Miałem być informowany o postępie. Nie byłem informowany. Nie było sprawniej. nie było lepiej. Dziś dostałem informację, że naprawa będzie kosztować 400 zł netto, bo jest uszkodzona płyta główna. Pytam jednak dlaczego serwis, który wcześniej rzekomo naprawiał 2 razy ten sam sprzęt tego nie zauważył, a fakturę na kilkaset złotych chciał wystawić raz za czyszczenie wnętrza z brudu i usunięcie wirusów, a drugi raz (już bliżej zlecenia) za wymianę modułu zasilającego choć i tak po tej wymianie sprzęt nie działał.