Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Potrzebowałam pilnie doładować telefon na kartę jaki am z sieci Orange. Weszłam na stronę www.orange.pl wpisałam nr telefonu, ponowiłam numer zgodnie z instrukcją oraz podałam adres e-mail. Wybrałam sposób płatności i przeszłam do strony internetowej banku. Dokonałam płatności, wylogowałam się z konta bankowego i już po chwili zapikała mi komórka. Zajrzałam do telefonu i okazało się, że właśnie doładowanie zostało zrobione. Całość od chwili wypełnienia formularza do zapikania komórki trwała ok 5 minut. Byłam bardzo mile zaskoczona ponieważ pilnie potrzebowałam się skontaktować z dzieckiem. A wiadomo, że w szkole przerwy są w określonych godzinach i gdybym nie zdążyła doładować przed przerwa to następne możliwa pora zadzwonienia to za 45 minut. Tak szybko do tej pory podczas doładowania telefony ze strony orange nie miałam informacji zwrotnej, że telefon został doładowany. A też wcześniej doładowywałam w dni robocze w godzinach przedpołudniowych. Zastanawiam się czy to przypadek czy od niedawna norma?